Sklep z kawą - CoffeeDesk

Drogi Użytkowniku,

Skutkiem działania cyberprzestępczego skierowanego przeciwko naszej firmie, które miało miejsce 28 listopada 2020 roku, nasze usługi chwilowo pozostają niedostępne. W wyniku tego działania osoba trzecia uzyskała dostęp do naszego serwera i znajdujących się na nim danych. Żadne dane nie zostały utracone i na ten moment nie mamy jeszcze podstaw, aby przypuszczać, że zostały gdziekolwiek rozpowszechnione. Dane kart kredytowych oraz innych instrumentów płatniczych nie zostały naruszone.

Wszystkie zamówienia, które nie posiadały dodatkowych komentarzy i potwierdziliśmy ich realizację, są już gotowe do wysyłki. Nasz dział techniczny nieustannie pracuje też nad tym, aby jak najszybciej przywrócić bezpieczne działanie naszych stron internetowych.

Wszystkie sygnały dotyczące naruszenia bezpieczeństwa traktujemy niezwykle poważnie. Choć wdrożyliśmy już niezbędne procedury wewnętrzne zabezpieczające dane, to na wszelki wypadek zalecamy zmianę haseł dostępu do poczty elektronicznej, bankowości online oraz mediów społecznościowych wszystkim, którzy założyli konto w naszym sklepie i korzystali z identycznych lub podobnych haseł. Zalecamy również korzystanie z uwierzytelniania dwuetapowego tam, gdzie to możliwe. Jednocześnie sygnalizujemy, że w najbliższym czasie ze względów bezpieczeństwa, wymusimy zmianę haseł użytkowników naszego sklepu.

Prosimy również o zachowanie ostrożności i nieotwieranie wiadomości od nieznanych i podejrzanych nadawców. Zapewniamy, że jako Coffeedesk nigdy nie poprosimy o podanie dodatkowych danych osobowych czy uzupełnienie opłaty za złożone zamówienie. W przypadku otrzymania takich wiadomości, prosimy o zgłoszenie ich pod adres [email protected]

Najmocniej przepraszamy za powstałe utrudnienia.

Dziękujemy, że jesteście z nami. Pracujemy pełną parą nad naprawieniem tej sytuacji.

Zespół Coffeedesk