W październiku warszawska palarnia kawy COFFEE PLANT zaprezentuje całkowicie odświeżone logo, nowe opakowania oraz kampanię wizerunkową. Po 5,5 roku obecności na rynku postanowili rozpocząć kolejny rozdział w historii marki. Zespół COFFEE PLANT podkreśla, że od ponad roku pracował nad transformacją, kładąc nacisk nie tylko na produkt, ale również na budowanie unikalnej tożsamości marki.
Zmiany na rynku kaw speciality
Dla COFFEE PLANT zmiana wizerunku to coś więcej niż zmiana estetyki. Patrycja Ogrodnik, Head of marketing i PR, podkreśla, że „Budowanie marki to proces głęboko związany z wyrażaniem wartości, pasji i misji. Marka pragnie, by klienci nie tylko doceniali smak kawy, ale również utożsamiali się z wartościami, jakie COFFEE PLANT reprezentuje. Celem tych zmian jest nie tylko wzmocnienie obecności na rynku, ale także budowanie społeczności, w której różnorodni pasjonaci i zajawkowicze będą mogli dzielić się swoimi doświadczeniami.”
Kultowe smaki pozostają
Kluczowym aspektem transformacji jest utrzymanie jakości kawy. Szymon Juszczyk, CEO COFFEE PLANT, zapewnia: „Chociaż zmienia się nasz wizerunek, smak i jakość naszych kaw pozostają niezmienne. Naszym priorytetem jest ciągłe doskonalenie, dlatego klienci mogą być pewni, że jakość naszych kaw, w tym takich bestsellerów jak Smooth Sweet i Chocolate Bomb, będzie tylko rosnąć.”
Rebranding, mimo że pełen wyzwań, otwiera przed COFFEE PLANT nowe możliwości. Marka musi zmierzyć się z wieloma aspektami związanymi z budowaniem relacji z klientami i postrzeganiem nowej tożsamości.
Jak zaznacza Patrycja Ogrodnik, „Zmiana wizerunku to nie tylko wizualna metamorfoza, ale także dążenie do realizacji misji, która zakłada dostarczanie radości z każdego łyku kawy.” Ważnym elementem rebrandingu jest zachowanie kluczowych produktów i smaków, co stanowi podstawę sukcesu tego procesu.
Pierwsze zapowiedzi
Klienci, którzy robią zamówienia na Coffeedesk, już teraz dostają pocztówki z zapowiedzią zmian. Marka pragnie, aby klienci stopniowo poznawali zmiany i stali się częścią kawowej transformacji.
Szczegóły dotyczące premiery już wkrótce!
Nikt z nas nie pogardzi pysznym cappuccino o poranku, ale co zrobić, gdy mleko krowie…
Czasem myślę, że Matka Natura stworzyła jesień i zimę, żeby przypomnieć nam o istnieniu cynamonu,…
W 2023 roku światowe spożycie herbaty wyniosło około 7,3 miliarda kilogramów, a szacuje się, że…
Zielona herbata jest od wieków znana i ceniona na Dalekim Wschodzie, przede wszystkim ze względu…
W kawie, tak jak w gotowaniu, ważna jest jakość produktu. Wyobraź sobie, że robisz grzankę…
Ostatnim naparem podanym podczas ceremonii parzenia herbaty, w której brałam udział w Kioto, była tencha,…
Ta strona używa cookies.
Więcej