Kawa

COFFEE PLANT: Smaczna rewolucja

W październiku warszawska palarnia kawy COFFEE PLANT zaprezentuje całkowicie odświeżone logo, nowe opakowania oraz kampanię wizerunkową. Po 5,5 roku obecności na rynku postanowili rozpocząć kolejny rozdział w historii marki. Zespół COFFEE PLANT podkreśla, że od ponad roku pracował nad transformacją, kładąc nacisk nie tylko na produkt, ale również na budowanie unikalnej tożsamości marki.

Zmiany na rynku kaw speciality

Dla COFFEE PLANT zmiana wizerunku to coś więcej niż zmiana estetyki. Patrycja Ogrodnik, Head of marketing i PR, podkreśla, że „Budowanie marki to proces głęboko związany z wyrażaniem wartości, pasji i misji. Marka pragnie, by klienci nie tylko doceniali smak kawy, ale również utożsamiali się z wartościami, jakie COFFEE PLANT reprezentuje. Celem tych zmian jest nie tylko wzmocnienie obecności na rynku, ale także budowanie społeczności, w której różnorodni pasjonaci i zajawkowicze będą mogli dzielić się swoimi doświadczeniami.”

Kultowe smaki pozostają

Kluczowym aspektem transformacji jest utrzymanie jakości kawy. Szymon Juszczyk, CEO COFFEE PLANT, zapewnia: „Chociaż zmienia się nasz wizerunek, smak i jakość naszych kaw pozostają niezmienne. Naszym priorytetem jest ciągłe doskonalenie, dlatego klienci mogą być pewni, że jakość naszych kaw, w tym takich bestsellerów jak Smooth Sweet i Chocolate Bomb, będzie tylko rosnąć.”

Rebranding, mimo że pełen wyzwań, otwiera przed COFFEE PLANT nowe możliwości. Marka musi zmierzyć się z wieloma aspektami związanymi z budowaniem relacji z klientami i postrzeganiem nowej tożsamości.

Jak zaznacza Patrycja Ogrodnik, „Zmiana wizerunku to nie tylko wizualna metamorfoza, ale także dążenie do realizacji misji, która zakłada dostarczanie radości z każdego łyku kawy.” Ważnym elementem rebrandingu jest zachowanie kluczowych produktów i smaków, co stanowi podstawę sukcesu tego procesu.

Pierwsze zapowiedzi

Klienci, którzy robią zamówienia na Coffeedesk, już teraz dostają pocztówki z zapowiedzią zmian. Marka pragnie, aby klienci stopniowo poznawali zmiany i stali się częścią kawowej transformacji.

Szczegóły dotyczące premiery już wkrótce!

Aga Bukowska

Dziennikarka, specjalistka od branży specialty. Autorka książek COFFEE SPOTS Polska i LESS WASTE Polska, inicjatorka projektu wydawniczego Przebłysk. Miłośniczka dobrego jedzenia i pięknych zdjęć, uzależniona od kawy i podróży.

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Aga Bukowska

Recent Posts

Napoje roślinne – jak wybrać najlepszy dla siebie?

Nikt z nas nie pogardzi pysznym cappuccino o poranku, ale co zrobić, gdy mleko krowie…

3 dni ago

Otwieramy sezon na ciepłą i słodką kawę z mlekiem!

Czasem myślę, że Matka Natura stworzyła jesień i zimę, żeby przypomnieć nam o istnieniu cynamonu,…

5 dni ago

Kto pije najwięcej herbaty na świecie?

W 2023 roku światowe spożycie herbaty wyniosło około 7,3 miliarda kilogramów, a szacuje się, że…

2 tygodnie ago

5 powodów, dla których warto pić matchę!

Zielona herbata jest od wieków znana i ceniona na Dalekim Wschodzie, przede wszystkim ze względu…

3 tygodnie ago

Stopień palenia kawy – o co w tym tak naprawdę chodzi?

W kawie, tak jak w gotowaniu, ważna jest  jakość produktu. Wyobraź sobie, że robisz grzankę…

1 miesiąc ago

Co zrobić z liśćmi herbaty po zaparzeniu?

Ostatnim naparem podanym podczas ceremonii parzenia herbaty, w której brałam udział w Kioto, była tencha,…

1 miesiąc ago

Ta strona używa cookies.

Więcej