Zwroty
Jak dokonać zwrotu?
- Zaloguj się na swoje konto na Coffeedesk.pl i wejdź w „moje konto”, a następnie „historię zamówień”.
- Odnajdź odpowiednie zamówienie, z którego zwrotu produktów chcesz dokonać i kliknij w ikonkę zwrotów.
- Zaznacz produkty, które chcesz zwrócić oraz ilość sztuk, jeśli było ich więcej. Będzie nam miło, jeśli podasz nam również przyczynę zwrotu produktów.
- Wybierz preferowaną metodę bezpłatnej wysyłki: kurier DHL (odpowiednią przewozówkę wyślemy Ci mailowo) lub Paczkomat® InPost 24/7 (kod do zwrotu otrzymasz mailowo i smsem). Możesz także zdecydować się na wysłanie paczki w dowolny inny sposób, pokrywając koszty samodzielnie.
- Potwierdź dane teleadresowe odbioru paczki oraz uzupełnij dane do zwrotu gotówki na konto bankowe. Potwierdzenie oraz szczegółowe instrukcje dalszych kroków otrzymasz mailowo.
- Status zgłoszenia możesz sprawdzić w zakładce „zwroty” w „moje konto”.
- Nie poniesiesz dodatkowych kosztów jeśli jesteś klientem zarejestrowanym.
FAQ
Jeśli zakup towaru nastąpił poza branżą lub specjalizacją, w której jesteś profesjonalistą, albo w ogóle bez związku z Twoją działalnością gospodarczą lub zawodową (zwłaszcza, gdy w ogóle nie prowadzisz takiej działalności), wówczas masz prawo zwrócić zakupiony towar w ciągu 365 dni od dnia otrzymania zamówienia, bez podawania przyczyny oraz ponoszenia kosztów.
Jeśli jesteś zarejestrowanym klientem, możesz łatwo zwrócić produkt z poziomu swojego konta bez ponoszenia kosztów wysyłki. Zobacz tutaj, jak to zrobić.
Twoje prawo do zwrotu formalnie nazywa się prawem odstąpienia (od umowy sprzedaży) i tak zostało określone w naszym Regulaminie. Tam też znajdziesz komplet informacji na temat tego, jak wykonać prawo do zwrotu (prawo odstąpienia). Najłatwiej skorzystać z prawa do zwrotu, pisząc na nasz adres fizyczny (Magazyn Coffeedesk Zachodnia 4, Hala C 78-100 Kołobrzeg) lub na nasz email [email protected]. Pomocny może też być formularz odstąpienia zamieszony na naszej stronie. Prawo zwrotu (prawo odstąpienia) nie przysługuje Ci w szczególności, gdy zakupiłeś towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia; albo dostarczony w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
Jeśli jesteś zarejestrowanym klientem, możesz łatwo zwrócić produkt z poziomu swojego konta bez ponoszenia kosztów wysyłki. Zobacz tutaj, jak to zrobić.
Wszystkie produkty o ile są nieużywane, ich opakowania nienaruszone i w stanie takim jak je zastałeś wyjmując z pudełka.
Prawo zwrotu (prawo odstąpienia) nie przysługuje Ci w szczególności, gdy zakupiłeś towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia; albo dostarczony w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
Nie musisz, dajemy CI prawo do zwrotu bez podania przyczyny. Możesz jednak podać nam powód, abyśmy mogli dzięki temu usprawnić swoją pracę.
Dajemy Ci całe 365 dni od złożenia zamówienia na poinformowanie nas o chęci zwrotu.
Przekażemy odpowiednią kwotę na wskazane konto w ciągu 14 dni od daty otrzymania Twojej przesyłki.
Jeśli zakup towaru nastąpił poza branżą lub specjalizacją, w której jesteś profesjonalistą, albo w ogóle bez związku z Twoją działalnością gospodarczą lub zawodową (zwłaszcza, gdy w ogóle nie prowadzisz takiej działalności), wówczas masz prawo zwrócić zakupiony towar w ciągu 365 dni od dnia otrzymania zamówienia, bez podawania przyczyny oraz ponoszenia kosztów.
Najłatwiej skorzystać z prawa do zwrotu, pisząc na nasz adres fizyczny (magazyn Coffeedesk - hala C, ul. Zachodnia 4, 78-100 Kołobrzeg) lub na nasz email [email protected]. Pomocny może też być formularz odstąpienia zamieszony na naszej stronie.
Możesz zwrócić towar osobiście do jednej z naszych kawiarni. Towar dostarczony do kawiarni przesyłany jest do naszego magazynu dwa razy w tygodniu, dlatego nie zawsze dostarczenie osobiste będzie rozwiązaniem szybszym. W przypadku uwzględnienia Twojej reklamacji (potwierdzenia niezgodności towaru z umową) możesz zwrócić na nasz koszt, korzystając z kuriera lub paczkomatów InPost.
Zadzwoń - uzyskasz odpowiedź od razu! |